Dětský regál YOOP 71 - dub sonoma/dub sonoma-sivý antracit

080655

Nové

Dětský pokoj Yoop patří k moderním sestavám dětských programů. Je vyroben z lamina v barvě dub Sonoma/Dub Sonoma-Sivý antracit.

Více informací

3-8 týdnů

Toto zboží je možné zakoupit na splátky.
Essox - splátková kalkulačka

3 270,00 Kč

Přidat na seznam přání

Parametry

Doplňkové info úchytky z plastu imitujúceho hliník
Převládající materiál lamino - imitace dřeva
Hloubka 41 cm
Výška 194 cm
Způsob dodání v demontu
Šířka 59 cm
Druh dřeva / dekor dub
Barva šedá
Typ - knihovny, regály, závěsné skříňky s policemi i dvířky/šuplíky
Specifikace odstínu Q41 - dub sonoma - siivý antracit
Rohové provedení - knihovny, regály, závěsné skříň ne
S uchycením na zeď - knihovny, regály,závěsné skří ne
Hmotnost (kg) 44 kg
Lesk - skříně ne
S osvětlením - skříně ne

Více informací

Dětský regál Yoop 71 - dub sonoma/dub sonoma-sivý antracit

Dětský pokoj YOOP patří k moderním sestavám dětských programů. Je vyroben z lamina v barvě dub Sonoma/Dub Sonoma-Sivý antracit. Dětský pokoj Yoop vyniká kvalitním zpracováním, moderním designem, praktičností (množství úložných prostor) a bezpečností (zkosené a zaoblené hrany). Jde o variabilní program, tzn. jednotlivé díly programu můžete vybírat samostatně, podle vašich představ. Díky svému barevnému provedení je nábytek vhodný jak pro holky, tak pro kluky. Úchytky jsou vyrobeny z pevného plastu. Regál Yoop je policový s malými dvířky.

V sekci "Příslušenství" naleznete ostatní prvky programu Yoop, které můžete vzájemně kombinovat a vytvořit tak pokojík podle vašich představ.

Pro bližší info volejte na tel.č.  727 897 211.

Recenze

Zatím nebyl přidán žádný komentář. Můžete být první...

Napsat recenzi

Dětský regál YOOP 71 - dub sonoma/dub sonoma-sivý antracit

Dětský regál YOOP 71 - dub sonoma/dub sonoma-sivý antracit

Dětský pokoj Yoop patří k moderním sestavám dětských programů. Je vyroben z lamina v barvě dub Sonoma/Dub Sonoma-Sivý antracit.

Napsat recenzi

Související zboží

30 Ostatní výrobky ve stejné kategorii: